Followers

November 18, 2008

penyidai sempena ramai anak..anak ramai...

tak kesahla anak ramai ke ramai anak ker..janji maksud dia sama...ni, aritu...aku terpaksa meng up seketoi lagi penyidai sempena bertemakan ada bb kecik kan...yerla, specially nak sidai mittens booties dia yg kenit2 tu..kalau tak diberi sedikit penegasan, haruss la ilang sebelah ker...dua belah ker...kan dah tak besss....


sila abaikan pemandangan yg bersepah2 itu yerrr....


tapi..tapi..itu juga bukan yg sebenar2 aku nak sampaikan sempena entry ni....aku saja nak bikin panas blogger, blogger, blogger dan blogger ini...soh keje keras lagi mendapatkan bb/bb gal...nampak tak mitten tu somey kan...hiksss.... *tak kira la sesapa jer....yg berniat nak menambahkan rezeki, apa lagi torai jerlaaa....*

7 comments:

Dj Epoi said...

Mentang2 aku sorang kaum Adam kat sini....korang semua kaum Hawa buat Pakatan noooooo.....
Tak pa....Tak paaaa...Tak paaaa..
Nanti aku balik rumah, aku makan asam gelugor 4 kilo... kalau tak dapat juga baby girl jaga hangpa semua..........hahahahahh

TiNiE said...

alamak..tak kompom la plak spesifikasi asam gumana..tapi yg nyata bukan asam gelugoq weih...hakhakhak..

MariaFaizal said...

Tinie:Alamak...cuteeeenyer mittens & booties baby! I want more girls definitely..hehehe

To Bro DJ : Ada 'technic' tertentu nak dpt girl....kih kih

Dj Epoi said...

mie....kau tolong amik stapler jap...kau tolong staplerkan mulut sis Maria tu eiiik heheheheheh( gurau yer sis)
P/S Sis Maria ni kuat DOUBLE MEANING....

TiNiE said...

dj epoi n kak kimie >> sila bukak gelanggang lain kalau mo gadoww..hiks :))

Beautiful Disaster said...

comey..penangan anak ramai..

Kak Piah said...

jangan kak.. kalo saya kasik panas akak.. baru bebetoi panas.. muahahaha.. saya ader 2 boys.. wakaka kalo branik try la lagi 2 ..muehehehe..

heart my community