Followers

November 18, 2008

hari ini aku MC...domam

pepagi lagi aku dah bangun cam biasa...tekak aku perit sgt..nak telan leyo pun susah...paler denyut2 gak...smlman badan aku sakit2 jer...pas dah mandi dah anto budak2 ke bbsitter niat di hati nak terus masuk opis..tah cemana ter pegi kinik berdekatan...kinik buka kul 8am...aku patient pertama...zass masuk jumpa goktok...tanya p tanya mai...dia kasi la rest arini sehari...alhamdulillah aku terus balik umah....


gambar2 semasa di klinik....semasa menunggu nama di panggil....

ni plak masa dah nak sampai umah jumpa keta pelik tu...dia siap kasi hazard lite lagi..mender tah??


sampai umah kemas2 sikit apa patut...ingat nak landing jer, sekali panggilan pc ni tak dapek nak dielakkan....maka terjadila entry ini..huhuhuhu

bekpes, ubat2 an dan MC ku....

9 comments:

payiet said...

tin, aku rasa kete yang pelik tersebut, mempunyai spoiler seperti ampaian kut?! hahaha sesuka aku main teka je kan

TiNiE said...

bukan spoiler ler...kkdg aku tgk cam senapang pun ada gak..masa aku potong dia riso gak mak..hahahaha

payiet said...

ayok la buleh menembak plak kete itu

TiNiE said...

hahaha..ko musti keboringan aku tiada di sametime kan...hiks..ko ajakla alam maya sembang..chit chat chut...

payiet said...

hari hari aku bersembang ngan dia, dari membawak ke petang hahah

Mya said...

patutlah terbatuk2 dr tadi. nama ku disebut rupanya...

TiNiE said...

mya >> idok la disebut2..tapi mo kala kata ditaip2, iyerlaaa....

Diamilikku said...

wahhh mc yer..bestnya...
nak mc jugak..tapi demam hari ahad je..isnin terus kebah...
tensen tulll

Beautiful Disaster said...

hoh..mc ker sehat nie??get well soon bebeh..

heart my community