Followers

November 27, 2008

peristiwa2 di hari rabu 26/11 : aku dianiaya...huhuhu

kan ada citer sblm ni aku dpt interview kan...
sblm interview, hari ni kena wat essay writing dulu...
aku gitau kat one of da hr staff tu nak wat awal sikit...
actual time dia kul 4pm..aku mintak nak wat 2.30pm...
mamat HR tu kasi so,
seawal 2.20pm aku dah tertonggok dpn kaunter HR...
sekali, itu mamat kasitau yg aku takleh wat awal plak ishkk...
kena ikut actual time jugak...
adeh, dah la aku berada di HQ seawal pagi....
dah gitu kekdahnya, harus la aku kuar dari itu opis zassss ke opis alam maya....
tapi dgn tidak bermaya lagi huhuhuhu......
takkan nak balik PJ..pehtu dtg balik HQ kul 4pm kan... tidak, tidak, tidak,
pk logiklaaa sikit ek...


pintu masuk HR sekitar jam 2.25pm 26/11


No comments:

heart my community