Followers

November 04, 2008

sejarah DELL Inspiron 530

gini alkisahnyer...di suatu pagi yg nyaman adik aku sudah tipon...katanya bos dia nak pinjam lappy comey aku tu...memula aku cam agak keberatan la nak kasi..personal things maaa...tapi sementelah dipujuk rayu sian la plak...kasi jerlaaa...dan dipendekkan citer bos dia sudah berkenan itu lappy comey ku itu....aku quote certain price kalau nak amik...kalau taknak pulang balik...dan dia nak....maka terjadila rentetan citer aku membelek2 website DELL plak...dan aku rasa aku adalah lebih baik memakai pc dari lappy...so, pada sesiapa yg bersangka aku ada lappy n pc...jgn salah faham...aku idok ler mempunyai masa yg bnyk nak belek2 sumer2 tu sekaligus...meh tgk gambo jom....


1. org delivery just dtg delivered boxes tu jer....

2. boxes yg dirisif...3 kotak beso...1 kotak kecik...

3 & 4. gigih la la tu gak bukak, plug n play....hehehehe

5. siap.....

hmmmm......

6 comments:

amalz said...

ooo ni yg hg dok tunggu2 ni heheh...best! best!

TiNiE said...

yerla mal..yg ni jer...hehehe bes gaklaaa...

Anonymous said...

kak tinie...amboi besaqnya benda alah tu...cam screen panggung wayang pun ada...kalu tgk vcd...lubang idung pelakon pun leh nmpk jelas...hehehe

SUKED

TiNiE said...

sue >> kihkihkih...betoi2..

Deqna said...

aku punya tekaan hampir tepat lah jugak kan... cam tv gak kan??

TiNiE said...

yerla na..oleh kerana tekaan ko hampir tepat..ko tggu la sekotak 19" widescreen flat panel sampai kat workstation ko..which is tggu jerlaaa...kot kot ada org lain nak kasi..hehehehe

heart my community