Followers

November 20, 2009

seprais...seprais!!!

semalam, balik opis. ternmpk sekeping kertas depan pintu. ingat kot kertas flyers iklan ker hapa, seb baik aku capai gak nengok. rupanya 'sorry note' dari poslaju. katanya diorg nak deliver 2 packages tapi takder org kat umah. time dtg plak waktu pagi. aiyaarrrkkk ari keje u olls. lengkali to be safe, datang jer ari sabtu. confirm aku ada kat umah. dia tulis lagi kat situ, kalau mau sila ke pejabat poslaju yg tertera alamatnya pada keesokan hari. pejabat bukak seawal 8am.

dah semalaman tak brp boleh tido memikirkan apa benda la yg aku dpt tu. en.nahar gertak katanya surat saman la tu, walaupun kalau nak kena saman keta tu nama dia naper plak dtg nama aku. lagian, seperingatan aku takder la plak aku ditahan pak polisi lalu menyain saman. tidak..tidak..tidak...tapi tido ttp diteruskan.

7 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah.. memang seprais la..

Diamilikku said...

tertunggu entry baru menghuraikan surprise itu

ciK LyndaWawa igUana said...

waaaaa..bestnya apat suprise...

umieliza said...

dah pegi ambik lum? cepatla bgtauh

Baby Lyana said...

dah amik ka? mana bendanya? sure dah pi amik punya..knowing hang kan..

TiNiE said...

cutemiut78 : haaa agak seprais la kan

sone : sabo..sabo..

ciklyndawawa : tul tul..wuih pasaan takleh nak gambarkan..

umieliza : dah dah..sabooo

shaf : haa seb baik hang memahami aku yg mmg jenis taksabaq kan...hik hik hik

Dee said...

selalunya dee boh alamat opis..gerenti ada org terima surat or parcel tu..hehehe...

heart my community