Followers

November 19, 2009

HELP!!!!


i just can't resist to think about that WTF....
instead of that w.t.f...
HELP!!!

blogger-emoticon.blogspot.com

i just not so innocent, to not to think about it.
heh...


13 comments:

ietafakyra said...

kenapa dgn wtf itu kak? agak blurr sya di pagi hari cenni....hihihiiii

Baby Lyana said...

adekah ini kereta org yg di WTF itew?

naja said...

tini hahaahha. akupun hari tu dok terpikir2.. cemana la kalo keta dah start dgn plet WTF.. then WTH!

ezzati said...

heheehheee...kena sumpah ari2 la kete tu... :p

Diamilikku said...

sone pun blurrrr...ieta aku geng hang..dah la sejuk...blurr tak hingat

SYAbAR said...

sone... kita bukan otak kona selalu, tu yg blur ja

alladiin said...

Wak Tarman Fakrullah... (mesti sebut dgn bunyik Jowo...)

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

sone & eta: aku jer yg dah blh paham coz baca blog ni di tgh hari. x la blurr mcm korang. tu plate keta Viva tu WTF. Btl x kak tinie?

joegrimjow said...

haa
ri2 ingat xkluar no ni
huhu

ietafakyra said...

yeyeyeyee! aku dah paham...sbb ada status member kat FB citer pasai WTF ni...mana i tau ini adalah singkatannya! FYI (ceh, aku pun nk guna singkatan gak!) pehtu nak beli keta mau tunggu kasi WTH lepaihh dulu, takut satgi dapat lak plet jahat tu. hihihihii...nottty u kak tini.

AQisH said...

psstt..jiran akak pon baru beli city plat WTF gakk..terus akak pon sepikiran ngan koo kekekeke..

TiNiE said...

ieta : good job...seb baik ujung2 paham kan..hihihihi

shaf : keta sapa plak shaf...itu keta takder kena mengena ngan sesapa..aku disturbed sorang2...heh

naja : haaa tula pasai...finin finin

ezzati : kann tak pepasal jer

sone n kakmin : bagus tu maksudnya otak putih heh..

alladiin : tumpang lalu lecturer ku...laarikk

eza : yezaaa ceni la fokusss

joe : kan kan agak terganggu bila terjumpa di jalanan huhuhu

aqish : gimme five kkqish!

Baby Lyana said...

hahaha baru aku faham..haha WTF punya plat..apsal la tetiba aku blur..huhu

heart my community