Followers

November 03, 2009

jiran atas rumah men visit

alkisah, nak jadi citer gimana perkenalan kami bermula. walaupun kami berjiran, tapi kalau tak pasal blog aku ni rasanya kami takkan saling mengenali kot.

di suatu hari yg permai, seseorg yg dikenali dgn nama noraini sudah tinggalkan msg di shoutbox aku. katanya dia jiran aku. hoh, terus aku teruja mau mengenali beliau dgn lebih dekat lagi.

rupanya, kami bnyk persamaan. aku dilahirkan bulan jun 78 begitu juga beliau. anak aku yg terakhir lahir pada 3 ogos lepas gitu jua anak beliau. cuma bezanya anak aku pompuan yg keempat. anak beliau lak lelaki yg ketiga. dan, persamaan ketara kami yg seterusnya ialah umah aku ting 4 no 8, manakala umah beliau ting. 6 no 8 jugak. kiranya bebetul atas umah aku cuma diselang satu tingkat saja.

sabtu lepas, sekitar jam 10am gitu beliau anak-beranak telah wat lawatan mengejut ke rumah aku. kata mau tgk umah aku setelah dibikin. ala aini, umah tinie biasa-biasa jerla. tapi menyambut kedatangan mereka anak-banak pintu rumah aku terbuka jerla. anak-anak beliau semua pun comel². gebu-gebu. tambah-tambah si darin tu, hadoi sib baik aku takder anak laki kaalu tak harus aku chop wat menantu. heh.

si abg danish, yg second darin dan yg third jua berkongsi arijadi bersama en.nahar dan fatihah bernama darwish. dah, malas dah nak taip. jom layan gambar jom.



:: darwish ::



:: danish ::



:: darin ::



:: babies of 3rd Aug 2008 ::



:: diakhiri dgn pic fatihah bersama sopa ibu yg gedang. hehsengihnampakgigi ::

5 comments:

suked8787 said...

Mak oiiiiiiiii...gedabaknya sopaaaaa...itu sopa ka kapai darat tu?...muahahaaaaaaa...anyway, slamat landing atas sopa baru yg walaweiiiii itu..

Baby Lyana said...

sofa ke tu? ke kerusi utk giant? hihih... sakan sungguh puan tini ni shopping..

fazemy said...

cantek sofanya. untung erh ada blog..klw tak berselisih bahu pun tak kenal.

naja said...

phewwwwit!

pinkiss said...

aku tak fokus gambar lain melainkan tempat duduk fatihah tu. lalalaa..

heart my community