Followers

February 22, 2010

video si kembar : amar vs amira

last week, aku amik cuti satu hari. kekonon mau balik kampung. tetapi memandangkan ibu mertua mmg ado di KL ni, makanya hasrat mau pulang terpaksa dibekukan dulu. walaupunnn aku rindu bangat sama loqstaq. tapi, aku tak sesiakan cuti itu. aku ngan kakros sepakat terjah sg.besi sana. mau menggomoi si kembar yg sudah bersatu setelah bb amira dibenarkan pulang pada hari sebelumnya.



:: kakros yg soh amik pic ni ::

perjalanan kami ke sg. besi penuh onak dan duri (baca : sesat barat). kata tak penah pi pun situ. lalu jer penah. walaupun achikmimi tak dok lam kem, aku soh gak kakros masuk kem. motip???

alhamdulillah, sampai gakla. tanpa berlengah, terus la menerjah itu 2beradik kembar. wuiiihhh syiook. ko bayangkan, selalu pun kita bersalin ada sorang jer bb kenit. ini tergolek depan ko 2 org. sepasang lak tu. kkdg rasa cam tak percaya. tapi, dah benda nyata. percayalaaaaahhh....

pas gomoi-gomoi ini budak-budak aku n kakros ada misi lain yg perlu dilunaskan. so, kepada sapa-sapa nak tau apa misi kami...nantikan.



:: sembang adikbadik ::



:: cute kan mereka? ::



:: amira agak agresif, berbanding abangnya amar ::



:: auntie njang dan nur amira sofea ::






:: si pink dan si biru ::



video

:: layan video amira keriau ::


5 comments:

mya said...

bestnya la hai dapat anak kembaq

SPEAKER said...

Comel-comel..geram jer kan..

SYAbAR said...

acik mimi kahwin dgn askar ka aunty njang? Cepat2 la puluh yg seterusnya... mana tau dpt twin boy pulak.. jd peneman en nahar kita tu

TiNiE said...

mya : syioook la kita yg melihat..yg mengendong, menjaga sementara nak besaq...heh

speaker : kenit2...hihihihi

syabar : kakmin, hubby achikmimi polis..tula kan yg sibuk nak masuk kem tu naper nyer...heh
aiyoo kakmin, sudah2 la doa nak soh dpt twin la plak...takoooottt

odhero said...

Ohhhh Sofian & Sofiah.. huhuhu sgt ahhh comey...

heart my community