Followers

February 23, 2010

video clip wali band - cari jodoh (chorus)... versi najihah

video

Wali Band – Cari Jodoh

Timur ke barat selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh tuhan inikah cobaan

reff:
Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku, aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karena cuma diriku yang tak laku-laku

Pengumuman-Pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hati ku
Siapa yang mau


haihhh..budak² mmg cepat pikap lagu² segini.

terima jerlaaaa....


5 comments:

odhero said...

Adek yg tomey huhuhu...
Lagu Fav sy tu... sy punx bape hafal

Deqna said...

lagu peberet ain gak tuh...

TiNiE said...

odhero : ibu dia pun tomey kannn...hikhikhik

deqna : adoiii budak2 mmg gomar ngan lagu2 nih...

aramis2177 said...

wakakkaka....lagu apakah ini...cam bunyi sgt comei bila bdk nih nyanyi!!! tingat dia makan pulut ngan ikan kering kat umah aku tuh.....bersungguh2.....hehehhee...comei!

TiNiE said...

farah : aku pun tak tau pada mulanya..tapi dah biasa gak dok dgr, rasanya ni indon band kot...

heart my community