Followers

February 06, 2010

A-ah didera bersalam bertubi-tubi...

video

ada sekali tu aku pasan...
dia lari-lari dtg dkt aku pehtu sua tangan...
aku pun sua la tgn gak...
sekali dia mau salam cium tangan daaa...
hehehehe....


6 comments:

:"♥maRjiNah:"♥ said...

hahahh e'ah dh blh akai skng ni
hahahhah cute snggh la bdk ni....

ciK LyndaWawa igUana said...

olo...comelnye aah nie..kecik2 lagi dah diasuh budaya ketimuran..hehe

mya said...

anak sapa la nie. very bersopan santun uolls

joegrimjow said...

haha
super cute

budak2 ni intend untuk buat benda yang sama berulang
sebab tu dieorng cepat blaja
;)

payiet said...

kalo sekali salam tu dpt duit , kaya dah a ah tu hahahaha

TiNiE said...

marjinah : cute la sgtkan...kui besaq kui bnyk akai..huhu

ciklynda : nak kata asuh tu mungkin tidakla secara langsung..mungkin dia ada observe kakak2 dia kot..

mya : kannn...anak saya anak saya!!

joe : btul..btul..btul..thanx joe

payiet : jgn kata a-ah..aku pun kaya jugak..hahahaha

heart my community