Followers

February 24, 2010

acara ni, aku jer leh...kakros takleh. acara apakah???


:: mega lanes, endah parade sri petaling ::


dah takleh karoks, aku pun melututla kat kakros mau lepas gian kat boling. huhuhu dah lama ooooo tak main boling. dok plan-plan jer ngan beradiktiri nak main, tapi tak tau masa bilakah. jadinya, kakros pun ok jerla. dia hanya jadi pemerhati di kusi pemain simpanan. sesambil cek fb dia pakai iphone aku. heh.

masa nak bayar kat kaunter selamber jer aku tanya adik kaunter tu, kalau ada student kad leh dpt rate student tak? adik tu pun mintakla kad student aku yg dah samar-samar tu. yessss dia kasi. maka aku dpt la rate student RM2.80 per game. yeahoooo jimat-jimat. tq adik kaunter. lap u lah. kami dpt lane no. 12. pas tukar kasut segala berkobar-kobarla key-in nama kat board. io-io jer ko tini, cam la hebat nau.

korang bayangkan, berapa jerla aku leh score. dah la main sorang-sorang. pehtu ko baling berturut-turut lak tu. takder pause. pastilah ko kepenatan dan score ko pun takkan best nyerla. haaaa karang kalau aku benti-benti kesian lak kat kakros. dia mesti bosan. dahla takleh main aku lak drag dia lelama kat situ. ek eh, apa aku melalut ni daaaaa. kalau ko dah tak hebat tu, admit jerla. takyah nak bermacam-macam alasan tini ooiii. hihihihingussss....



:: kakros tolong snap2 pic aku ::



:: see...yan, jgn risau kaktin tak hebat mana pun ::



:: mencorot uolls ::



:: ek-eh ujung-ujung ado spare lak ::



:: semangat...semangat ::




:: jadiklaaa ado 2 spare, kata nak lepas gian jer ::

udah setel kat boling, kami ke suatu tempat lain lak. kali ni aku plak nak makan. since kakros dah makan kat kopitiam tadi. tempat yg kami tuju sebuah shopping mall lain plak. zasssss....

7 comments:

Deqna said...

ko belajar lagi yer tin?

aku pun kalau main bowling harus dapat markah mencorot jer... tu aku tak suka main bowling tuh....

queen said...

eh itu suda ok..jom kita lawan bowling nak?..saya pun ada simpan lagi kad student...yeay!

payiet said...

tak sabo nak kalahkan ko kak

Lynda @ Speaker @ Rabbit said...

oklah tu..ada gak pin yang jatuh..dari semua masuk longkang..lagi teruk...

Dj Epoi said...

Belajaq sungguh2...pastuh baru boley lawan Gua....


P/S - Anak Gua gelakkan Fatihah heheheehheheh

Anonymous said...

kak jom ah berentap hehehhehe

TiNiE said...

deqna : learning is a continous activity kann...cheaayy takderla na, tu kad pelajar aku masa kat UPM..tu yg samar-samar tuuuu...

queen : heh, ok ker tu??? insya-Allah ada rezeki kita can play together2...

payiet : kaaannn...

speaker : ada jugak ke longkang linda ooiii..heeee

dj epoi : yer tuan...

odhero : takder hal lah...set date n time jer..chewaahh...

heart my community