Followers

September 19, 2008

tetamu di hari Khamis...

smlm tup tup aku dpt panggilan telefon dari dilla ... dia kata nak cari umah sewa area umah aku...sembang p sembang mai..aku tanya dia..ko nak dtg umah aku?? dia kata yer...laaa..kalu nak dtg..dtg la skang...leh sembang panjang2 lagi...



dia sampai dlm kul 3.30pm bersama putera keduanyer iman...very da good boy iman...walopon dia sorang2..behave sgt...las las amik keputusan nak berbuka kat umah aku jer...(walopon 2-2 tak posa) dan kami berjaya membolos ke PARAM berdekatan umah aku ni...banyak banget yg kami beli...tapi aku cam xcited plak p param kali ni...bukan pasai apa..mmg aku tak rajin n tak rasa nak pegi pasar ramadhan pun..since ada teman n aku pegi sorang tak bawa ATM...tu yg rasa free sikit kot....



dah sampai umah, sama2 sampai ngan ppg...somi amik kat umah bbsitter....apa lagi, suka la iman..ada geng nak bermain2...anak2 aku pun masyuuukkk jer ngan si iman...bes tgk diorng berkejaran ke sana sini...pukul 6.30pm pakat layan mr bean..termasuk ibu2...pas berbuka pakat dok meratah segala2 atas meja tu...sampai abis...mungkin pasai makan ramai2 kot kan...jadi berselera jer sumer....hehehehe...thanx beb pasai sudi mai jengok aku kat umah...lengkali dtg lagi..budak2 tu suka jer main ngan iman...aku rasa iman pun suka jer ngan diorg...ramai la katakan hehehehe....

1 comment:

Diamilikku said...

wahh tepung pelita..
i likeeee...

heart my community