Followers

September 05, 2008

Journey to Destiny...

pergh..tajuk not bad huh....ada kejadian yg best, suka dan duka berlaku smlm....ceni alkisahnyer, tgh aku dok godek2 lappy ni dlm kul 10am++ henpon aku berbunyi...member kamceng masa sekolah menengah call...ishk, cam moskel la plak...tetiba pepagi call aku...rerupanyer dia keboringan setelah dpt MC smlm...apa gik, aku pasang jarum la soh dia mai 'visit' aku yg lam pantang nih...so dia pun ok laa...dia suh tunggu, dia nak dtg...

tunggu punya tunggu...sesambil dok siapkan bb tihah, las las satu sms masuk...'tini, aku kena p amik F dulu kat Puchong, dia nak jumpa hang gak, ok ker?'....aku balas 'ok, jer...' si F ni pun satu group gak masa kat sekolah dulu..member kamceng gak....

baby fatihah dah siap!!


las las diorg sampai dekat pukul satu...adoi berjinggut tunggu..dah la tu dok bergelak ketawa kesah dedolu...almaklumla student yg selalu di 'aim'...wakakaka..tingat grup kami masa tu nama d'ketiu....hahahaha...yg dianggotai oleh 7 gadis remaja...cheeeaaahhh....dah tu..gosip p gosip mai..taula sumer pakat coti...takleh posa...dan dan tanduk sumer org naik..ajak g soping...aku pun apa lagi..cargasss la, tingat nak beli samting for bb tihah...

plaza OUG menjadi destinasi...terjah parkson, dpt la seketoi mendalah tuuu...syukur sgt pasai mendalah tu seperti yg aku nak...dan tak mahal...nanti akan di blogkan later yaaa...

F pun kemain lagi soping dia pun sudah membeli gif..gif for bb tihah...cute banget..leh la melaram hari raya nanti... M plak telah dilanda cik gugut, so dia hanya lepak kat mekdi sesambil tgkkan fatihah...sempat aku n F p soping...heheheh...

haaaa ni kejadian yg tak best berlaku ni...masa dah dlm keta dok turun curam nak bayo parking..jengjengjeng.. M baru pasan dia telah tak tau mana dia letakkan tiket parking tu...aiyooo...dah la keta dah q kat bakang...boleh plak dia turunkan cermin tanya kat mamat bangla yg jaga booth parking tu soklan ni 'touch n go boleh pakai tak??' huuwaaaa...apa la member aku ni...kalau boleh masa masuk tadi dah kena touch dah kad tu...sekali mamat tu ngan rakusnyer jawab 'dua puluh lima ringgit!!' kuat giler... si M tak puas ati...tanya lagi 'ha, apa dia??' las las aku pun terangla kat M , 'oit, maknanyer dia soh hang bayaq ler kalau dah hilangkan tiket, RM25'.... si M takmo mengalah dia kata dia nak cari gak...tapi keta beso jenis 4wd kat bakang kami sudah horn2....nak tak nak bayo jerla...siap kena isi form bagai...tapi itu mamat sedo ke tak tak tau ler..pasai M sudah kasi not RM50 dipulangnyer RM30 means RM20 jerla..ok laa..rezeki..

F, pulun isi form nak kasi mamat bangla tu...

dah sampai umah aku balik...ujan masih mencurah2 turun...diorg naik balik umah aku...lepak2 lagi...sembang2...posing2...dlm kul 4.30++ baru diorg gerak pulang...adoi, rindunyer kat zaman sekolah2 dulu...dahla nakal...hukhukhuk...sib baik jadi org gak memasing...heheheh, bistu..mau jadi apa?? jadi tarzan??.....

dulu aku kawan ngan mereka...mereka masih single n available...sempat lagi pomot....

1 comment:

Anonymous said...

yeah! its much better,

heart my community