Followers

September 25, 2008

bb fatihah needs attention...ibu hepi blogging n teneting...




aku tgh tenet...standard laaa kan di pagi hari yg nyaman ...berdua jer ngan fatihah...dia apa lagi boring ler aku tak kasi perhatian kat dia..dok membebel sensorang..bila aku gelak2 ngan skypers..dia pun tumpang gelak...eh eh..pahsan jer awak kan...las las dia lapo...aku usik2 dia dulu...baru kasi bebetoi...kesudahannyer....ketiduran sudah pas kena seround....lalok...

ketiduran dibuai angin sepoi2 bahser.....

1 comment:

aramis2177 said...

uiks makcik cyber...hehheheee
gilerrr comei ok kenit fatihah nih....ni yg wat aku geram nak baby nih.....uhuhuhu....syok hang no melayan dia.....sakan mak duk bertenet....wakakakkakakaa...mujuq dia jenis baik..kalau setgh baby dah lama meraung kot......hehehheee

heart my community