Followers

September 15, 2008

cerita wiken...

wiken lepas kakak aku n family berbuka kat umah aku...dia tapaukan makanan then mai berbuka kat sini...ada ayam golek lima bintang, pantai dalam...ada nasi briyani...pehtu mendalah apa tah yg lam daun pehtu cucuk2 kat ujung tu...air soya cincau dsb....malas la dah nak taip...tempek gambaq jerlaa...

aku rasa paling sedap kicap tu kot...sbb, kalau takdak dia..makan tak kenyang...

gegambaq yg tidak bersempena dgn tajuk....layankan jer...

4 comments:

myspace bestpage said...

im your favorite reader here!

TiNiE said...

thank you..

top ten penny stock said...

im your favorite reader here!

aramis2177 said...

Tinie.....
betu kata hang..
yg paling sedap kicap tu laaa.....uwaa...aku pun kempunan kicap tuh
sini tarak kicap sedap2 mcm kat Mesia....huhuhuhuh......
btw,anak2 hang ni comei2 laa....geram aku tgk!

heart my community