Followers

September 24, 2008

alang2 dah ada kat situ....

mokala kata dah ada kat hq tu...kalau boleh nak jer g visit sumer org yg mengenali diriku...tapi apakan daya...nak cecepat balik...almaklumlaaa...ari panas, so aku roger2 la dak ni plak...dia pun nak gak tgk fatihah secara live pasal masa g visit aku kat spital aritu dia tak sempat nak tgk bb...lagipun dia kat blok c jer...aku pun kat lobi blok c gak...sempat lagi selisih ngan mas...adoi, mmg rezeki la nak jumpa mas time tu...dah lama tak jumpa dia...tak sempat nak amik gambo pasai dia pun cam dah lambat jer...almaklumla dah kul 2++ kan mas...heheheh...maka terjadila adegan2 di dlm ini gambar....layaaannn....

aku kalau amik gambo mesti ceriaaa jerr....

6 comments:

Mya said...

sesungguhnya sy rindukan bau baby!!!

Diamilikku said...

mcm feeling jer kawan kak tini pegang fatihah...

TiNiE said...

mya >> hehehe

sone >> tula, dia windu bau bb tu sbb dia feeling semcm jer tu...

Mya said...

auuu.. feeling peginya.. hehe.. tp kak, bila sy tengok balik gambar tu, haahla.. mmg feeling pon! nyehh..

aramis2177 said...

tinie......
turn aku bila laa plak nk tgk bb tihah ni live hhuh?igt kut leh balik raya leh laa tgk dia.....huhuhu..tunggu thn dpn lak laaaaa.....
p/s: wey note rm50 dah tukaq baru kaa?pos mai selai.......hehehhehee

TiNiE said...

mya >> hehehe..

farah >> aku takdak la sampai tukaq note RM50 farah ooiii...cemana nak pos kat hang pon...takat wit singgit jerrr...

heart my community