Followers

May 24, 2011

Sopi, Lann AtoZ petik Nama Aku Kat FB

best baca entry maya pasal artis balas-balas tweet dia.
at least rasa dihargai gaklah kan.

ok. ini cerita pasal kaktin plak.
kejadian di wall Norazlan Abdul Aziz.
sapa kenal dgn group AtoZ itik gembo-gembo.
dialah penyanyi itu. atau lebih dikenali sebagai Lann AtoZ.
sapa tak konal, takper. nampak sgt korang
sgt muda bolia.
group AtoZ femes taun 90an.
masa tu kaktin sekitar lepasan SPM.
selain lagu itik gembo-gembo, kaktin jua sgt
minat dgn lelagu diorg seperti darjat, masih ada cinta.
oh! sangat tak menahan.

alkisah, aritu kawan kaktin yg reporter metro ahad
sudah pm kaktin.
katanya dia baru lepas session temuramah dgn lann neh.
pastu dia quote nama kaktin dgn nama member kaktin lagi sorang.
boleh plak lann kenal n ingat we olls.
manatak nya dok berbalas komen kat fb.
member kaktin tgh bikin write-up pasal lann.



best jugak kan bila artis recognize kita.
ala mmg la, takder la io io sgt.
tapi perasaan tu satu mcm gakla.
feel connected.
patutnya artis skang pon rajin-rajinlah respon ke peminat
kayak gini, barulah ada feel!
syabbas Lann.

tgh tunggu @remy_ishak reply tweet kaktin plak
wahahahaha apo apo jerlah yer....
eh, btw sapa ada twitter follow lah kaktin @tinie_osman. heh.

5 comments:

AdanyaKauUntukku said...

tinginnnnnnnnnnnnnnn sangat nak tweet tweet..tapi lom tergerak ati nak register..tak tau cam ne ropa paras tweet ni pun haaaaa

mya said...

wah.. best best...

aku mlm tadi riz ainuddin & zain ruffedge reply lagi tweet aku. haruslah suker kan..
tgh tunggu beto & aaron aziz plak. hihihi...

AQisH said...

mana bleh aku lupa sama lan AtoZ tu..sbb ex bf aku muka cam dioo kikikihh..

Afif said...

Eleh Sofea Jane baru jer balas tweet kite tau

TiNiE said...

ila : aku pon, makan jaman gak nak dpt flow twitter neh...

mya : haa aku baca, aku baca..amboiii sakan aih!

aqish : wah, ye ker kakqish. aku kenal tak? budak poli ker?

afif : yerla yerla...*sofea jane jer pon* kehkehkeh

heart my community