Followers

May 04, 2011

Puisi Mainan Perasaan

jangan kau risau, jangan kau sangsi
ku sentiasa ada meneman kau di sisi
bukan berniat mau menjauhi
tapi ku juga punya perasaan mau mendekati.

kalau benar itu yg kau mahu
ku hormati keputusanmu itu
tapi percayalah ku tak pernah membohongi
dengan apa yg pernah kita lalui - TiNiE

perasaan mainan jiwa.

tetiba kaktin emosi gini.
apakah, macam bukan diri sendiri plak
hey, tapi i'm human being la.
normal la kot kkdg ada perasaan kucar kacir juga.
tersentap dengan sesuatu.
tapi knowing me yg let it be...let it be.
tapi sampai bila?
entah.
hanya masa dan keadaan juga
yg menentukan. kot.

eh ada kot kat ujung.
tak pasti...tak pasti.
yes, serius tak pasti.

so, caner kaktin?
caner caner?
biar jerla kot. hmmmm.
kot lagi. heh. abaikanbiggrin.

4 comments:

rosdiana said...

tahniah.
puisi hang adalah lebih bertamadun dari puisi aku.
kahkah!

mya said...

tak sangka ko ada bakat jugak tulis puisi eh kak..

Naja said...

seolah-olah jauh perasaanmu menerawang ke laut sunyi tidak bertepi.. ecehhh! tahniah tini.. puitis sekali.

TiNiE said...

rosdi : agak kahhh laaa...hahaha tu spontanous kuaq tu...

mya : dah karang lama dah, tapi tak punya keyakinan diri yg tinggi nak publish..hiks

naja : kekekek tq tq...

heart my community