Followers

May 27, 2011

Kisah Kawan-Kawan dan Sekolah

Lelaki A : bercuti setengah hari sebelah pagi.
Lelaki B : sibuk nak kondem si A pasai bercuti tu semata-mata nak amik buku report anak.
Wanita C : hanya berperanan menjadi pendengar dan menambah jika perlu. heh.

A : tadika si adik lagi advance dari sekolah si abang.
C : eh, ko cuti amik buku report sapa?
A : amik buku report si adik.
C : lorh, tadika pon dah ada buku report segala....
B : poyolah kau A, semata-mata halfday amik buku report anak.
     mak aku dulu, boleh kira 2-3 kali jer pi sekolah aku amik buku report.
A : aku dulu pon, pak aku mmg jarang sangat pi sekolah. ni time anak-anak sendiri pegi jerlah.
C : kiranya aku lagi hebatlah, hari-hari mak aku pi sekolah aku. heh.

A & B : ko lain lah, mak kau cikgu sekolah tu! ada yang makan pelempang jugak neh...

muahahahahah

1 comment:

rosdiana said...

nasib baik tiada wanita D dalam perbualan tersebut.

kalau tidak mesti dah sampai pelempang itew!

wakaka~

heart my community