Followers

May 16, 2011

Cermin Kereta Kena Pecah!

ini cerita hari jumaat lepas.
petang tu siap-siap nak balik.
mak n ayah ada sama.
diorg dari jalan duta nak gi meeting
angkasa di pwtc esoknya.
memandangkan beg diorg berat,
aku jalan gi amik keta lu.

sampai kat parking sekolah,
tgk 2-3 org kecoh-kecoh tepi keta aku.
haissyioooo kereta yg park sebelah kereta aku
cermin depan belah passenger kena pecah.
takooootttgigitjari gempparrrhah.

memandangkan 2-3 org tu kenal jer tuannya,
makanya diorg telefon jerla tuan keta soh turun tgk.
aku pon kenal jer dgn tuan kereta tu. kenal sangat.
caner neh. kalau park kat sekolah pon tak secure,
nak park kat mana laietension.
nak park bayar mak tak mampoooosedih.

tapikan, motif sebenar kepecahan cermin tersebut masih samar.
kerana, ngikut kata tuan punya kereta tiada apa yg ilang.
duit cash RM2 pun tidak diusik.
jika benar begitu besar kemungkinan kejadian
kepecahan cermin tersebut adalah secara tidak sengaja.
gitufikir.



:: sengaja ke takgarupale::



:: caner? ::



:: uhuksss putuscinte::


4 comments:

sindiketsulit said...

aku rasa tak sengaja la kak..
terlanggar dengan siku je tu...
betul tak? betul tak?

iskk..

mya said...

kereta sapa tu kak? *mood kepochi

fazemy said...

Pergghhh ni pakai tukul besi apa. dasyattt...seb baik kete x kena bwk lari.

TiNiE said...

ros : aku pon harap tak sengaja gak...yer yer betul

mya : ok dah gitau

fazemy : tula tu agak dahsyat laaa...

heart my community