Followers

June 02, 2010

sudah masuk bulan JUNE, 2010.

masuk jer bulan june, akan ada satu perasaan lain timbul.
pertama, bulan june penuh dgn hari-hari bersejarah dlm hidup.
birthday aku, sarah n aaliyah.

pehtu bulan june jugak menandakan sudah masuk pertengahan tahun.
haisshhh sekejapan jer kan sudah masuk pertengahan tahun 2010.
apa yg aku dah contribute untuk negara.
eh, tak payah ckp negarala tempat keje.
tapi tak payah ckp tempat keje laaa diri sendiri dulu.

apa yg aku dah buat/contribute pada diri sendiri.
ada peningkatan kah? penurunan?
hmmmm....korang plak mcm mana?

ek eh, memula tanya diri sendiri pehtu tanya org lak kan.
balooonnn. jap nak muhasabahsarawak diri jap. heh.


6 comments:

SPEAKER said...

betul tu tinie..sekejap jer bulan 6.. nanti dah start untuk penilaian prestasi lak...dan nak tambah gak..my anniversary pun bulan 6..hik..hik....

AQisH said...

yerr..mmg sekejapan..aku pon dah nak beranakk dah ujung2 bln nnt..huhu..

ietafakyra said...

a aaa la kak. sgt cepat. selamat sumenya kak, semoga separuh thn lg kita boleh catch up apa yg dh tertinggal di awal 6bulan lepas nih. agagaggagagaa....

TiNiE said...

linda : wah, happy anniversary linda dan apet..kekekeke

kakqish : good luck kakqish...!!!

ieta : insya-Allah amin amin amin..

mya said...

aku rasa aku cam sama je kak.
macam nie jugakk dari tahun ke tahun.
haihhh...

TiNiE said...

mya : yer yer pepelan la kita kasi improve mana yg leh improve...katanyaaa

heart my community