Followers

June 08, 2010

GULA oh GULA!

rumah korang ada gula?
kedai-kedai dekat rumah korang ada jual gula?
kalau ada, banyak tak?
brp per customer kedai tu jual?

kaktin dlm dilema.
sudah masuk 3 hari cari sesuap gula tak jumpa ni.

blogger-emoticon.blogspot.com

nangissssss. almaklumla kaktin peminum kopi o yg berjaya.
dah la minum kopi o. mau manis² lak tu.
bila takder gula, cemana nak bagi manis pun.

kot kalau minum milo or teh ais ada option lain kan nk bagi manis.
leh taruk susu pekat bbnyk.
tadi bekpes kat kedai, mintak teh ais. aiyoooo sedappp dap dap.
manis. pekat. lemak merdu gitu. heh.
so, kalau nak minum yg o o tapi manis gimanakah???
nak tak nak kaktin beli jerla dulu gula ni. buat back up. sekian.



:: SLIM UP : kot kot la pastuh leh slim ihikhik ::


6 comments:

SPEAKER said...

takde maknanya nak slim kalau guna gula cap ni...manis tetap manis...he..he..kat wangsa maju gula still ada lagi...tak tahulah pulak esok-esok terus takde...

ietafakyra said...

smlm sy gi tesco mutiara d'sara limit 2kg per customer. tp ada byk la lagi stok dia, sj tk mo juai kasi saya kak. haaiiisshh! akak nak ker? leh sy tolong beli... :D

fham5579 said...

ha la k.tinie..ce pi cari tesco ka carrefour ka giant ka..insyaallah ada...sib baik umah saya sebungkus 2kg tahan sebulan...hb ja dok bancuh nescafe pagi2....

TiNiE said...

linda : alaaa nak gula..nak gula..huhuhu

ieta : tula, smlm gi pyramid lupa nak terjah supermarket dia cari gula..adoiyaiiii

hanim : samala kaktinie pun. takla kritikal sgt gula ni. kkdg 1kg tahan 2-3 bulan. tapi bila takdak harusla terasa gak...ishkkk

mya said...

hari tu gi jusco setiawangsa tarak.
kedai runcit kat umah aku pun tarak

TiNiE said...

mya : aik, jusco pun tarak?? hmmm

heart my community