Followers

December 03, 2009

org jalan-jalan, aku dpt habuan...heeee

sekembalinya aku dari ber seminar selama seminggu di le meridien, tau jerla kan pastilah meja akan memenuh dgn surat la, buku la..kertas la. tapi the best part hadiah pun tak kurang sepahnyer jugak. heh.



ini magnet nuuun jauh dari nepal sana. souvenir dari kevin. ada kisah yg agak lucu la disebalik magnet ni. gini, kevin ada join team yg diberi nama 'zero degree farenheit'. kira dianggotai oleh staf bnm gakla. sblm diorg berangkat nak panjat one of da gunung kat nepal nuuun, pastilah kena training bagai kan. (tak sure nama gunung tu, yg pasti bukan gunung everest). so, a day sebelum dia pegi aku udah request mau fridge magnet. u olls tau dia n chris gelakkan aku like mad tau. katanya kat situ mana nak cari fridge magnet. heh, yg beno aku pun usik jer. kalau ada apa salahnya kan. tu yg dia jumpa magnet ni dia takleh resist asik tingat aku jer. makanya dia belikan la seketul. thanx KEVIN!



ini plak, keychain. tapi keychain ni bukan dtg dari jauh. tapi, si pemberi keychain bakal meninggalkan bnm. huhuhhu...kecik molek jer orgnya. nama nurul huda tapi panggil hud jer. sangat somel dan manis lagi sopan. keychain ini diberi pada hari terakhir beliau bertugas di bnm. huda, wherever n whatever u do i wish u all the best! thanx for da keychain....



haaaa ini plak datangnya dari the one n only director. seminggu minggu lepas sudah fly ke PNG atas urusan rasmi. so, sekembalinya ke tanahair pastila ada ole-ole yg dibeli untuk diagihkan kepada semua staf. syukur syukur. cekelat tajuk reese tu sgt sedapppp dap dap....lapar



and last but not least ceklat dari ms alexa. from singapore with love. actually sorang 5 ketul jer dpt, tapi since kevin balik dari memanjat sudah kena batuk² yg hebat makanya dia kasi la sama aku portion beliau. for my little ones katanya. heh, jangan sampai umah dah abis semua aku bedal cukup. hihihihi...apa pun thanx you all for the rememberance. murah rezeki aku. amin.

8 comments:

CAHAYA said...

best2 chocolate!!

ezzati said...

ske kumpul keychain tu...coklat..waaa

aramis2177 said...

wauu...mmg murah rezki hang!byk tuhhhhh.....

Unknown said...

nak coklat :)

joegrimjow said...

erkk
nak nak!

joegrimjow said...

nak coklat

Anonymous said...

err.. tinie, apsal coklat tu tak cukup 10?

TiNiE said...

cahaya : bes bes...

ezzati : haa naper ngan coklat tu ti??? hihihihi

farah : dan aku semakin menembun...huwaaaa

cik epal : amik..amik..

joe : amik lerr...

plearus : perlu ker ko kira cik ma..huhuhu pastila aku dah bedal..hihihi

heart my community