Followers

December 22, 2009

nak soh jadi bomba ke ayah???

masih kisah ayah lagi. tapi kisah ayah dan fatihah. ayah, kalau bersama-sama asiklaaa nak sakat anak-anak beliau. tapi, betul gak kan. nak sakat sapa lagi. kihkihkih.



:: dah ready ke ayah? ::



:: yeah..yeah..tinggi lagi ayah ::



:: yeayyy sudah berada di puncak ::
:: insya-Allah, kalau takder aral jadi bomba pun bomba laaaa ::
:: janji leh berada di puncak kejayaan :) ::

5 comments:

ezzati said...

hehe..bomba yeee..comel2.. :p

Diamilikku said...

jadi bomba takpe...jgn jadi yg lain berkaitan tiang2 plus menari2 sudah..nauzubillahuminzalikkkk

naja said...

skang ni tarian tiang tu dah jd satu cabang tarian utk kesihatan... mcm yoga, taichi etc.. heheehhe

TiNiE said...

ezzati : hehehehe

diamilikku : yer yer..simpang malaikat 44

naja : haa kalau utk kesihatan should be no problem la kan...

payiet said...

tetiba incek nahar duk lam kotak kan uolls, merah nyala lagik kan huhuhuhu

heart my community