Followers

December 17, 2009

apa yg saya sudah buat hari ini, yakni hari saya bercuti dan jua di hari gaji + bonus saya...ngeeeee

seawal pagi, bangun nganto bebudak ke neseri.
balik umah, kemas-kemas apa patut.
zassss ke bakal sekolah sarah. beli buku kasi setel.
pegi old town, beli kasut sekolah sarah n aaliyah.
ke maybank update sspn diorg.

sementelah ke midV terus.
masuk paking, ternmpk plak THAI ODYSSEY massage centre.
tak pk panjang, masuk.
masa ngah massage, tingin plak nak wat makeover.
ok, kuar cari kedai makeup lak.

tah cemana, tersangkut kat kaunter estee lauder, ISETAN.
beli RM150 above, dpt mekap freee. zassss.
setel gi mekdi makan. jumpa seseorg kat situ.
setel makan, apa lagi balik laaaaa.

dan sesungguhnya arini aku puas. TITIK.

8 comments:

mya said...

cam tak ikhlas je ko update kak

Beautiful Disaster said...

saya masih belum merasmikan duit gaji serta bonus. cumanya dah rasmi untuk bayar hutanggggggg. TETEK. eh silap. TITIK!

SyaNa said...

hamboii kak..meriah nye
lap air liur je la sye ni dgr org dpt bonus
huwaaaa
gaji pn kena potong sbb amik unpaid leave last month
kak...sian tak *tgh buat muke cebek :( *

ietafakyra said...

aammmooooiiihhhh diaaaaaa!!! puaiiihh sungguh hati ni ha. ni awat entry tk munga222, straight ja tup tup TITIK. pic muka lawooo ner? hiihhii... *sambey intai2 celah wallet i tinggai baper ja ha ni...isk!isk!isk!*

suked8787 said...

Hahahahaa....baguih la tu...leh la blanje i n dj epoi mkn kt satay station...amacam...ambik berkat duit bonus ler katakan...huahuahuaaaaa

pinkiss said...

baca tajuk pun aku dah rasa dengki. adeh..

electric bikes said...

Good post

TiNiE said...

mya : ikhlasss...tapi jauh. ihihihi

BD : yerla, hutang tu pun kira kita menyepent gakla kan..cuma advace gitu...

syana : ala, ko orat la si suami..dia pun dapat wat...

ietafakyra : kihkihkih..ni kira entry janji ado gitu...ala, u lain la ta...kaya raya gitu

suked8787 : buleh, cuma tggu masa jer nih..

pinkiss : rilek..rilek..

electric bikes : thanx..

heart my community