Followers

December 26, 2009

Lepas satu...satu

Yerla kata anak aku yg sulung nk masuk darjah satu kan pastilah otak ni asyik pk jer apa lagi yg belum.

Kasut sekolah siap basuh dan dikapurkan. Baju sekolah lak siap serba 5 psg. Senang takyah pk nk basuh tgh minggu. Baju sekolah mak jaitkan. Thanks mom! Buku sekolah setel tinggal lg beg n tudung jer blum.

Smlm dok saja2 kasi setel stokin sekolah lak. Lega seround.



- Posted using BlogPress from my iPhone

5 comments:

SYAbAR said...

tinie, lepas ni 2, 3, 4 akan marik lg....

ietafakyra said...

wah! syiokknyaaaa...panglaman paling berharga nih...baru tau mak ayah kita dulu fenin cemana kan?? *ngee*

mya said...

aku baca pun dah rasa pening2 kak. esok yaya taktau la gimana. adehh

yongshaniza said...

hehehhe..ko ngan rini gelakkan aku dulu arrr..beli baju sek anak sampai 5 psg..ko kata aku beli 3 jer nanti..basuh pakai..basuh pakai..terkena kat ko balik..kekekekekekekekkekeek...aku gelak..aku gelakkk

TiNiE said...

syabar : kannn tula pasai kakmin..pasrah pasrah

ieta : tul tul..kita tau apa, tau mintak saja

mya : takper, pepelan laaa

yong :tapi kan yong, baju anak aku mak aku jait..aku tak soh dia jaitkan pun sampai 5psg..dia yg inisiatip sendiri..heee gelak laaaa

heart my community