Followers

November 28, 2013

Owh My Suami!


:: abaikan nama aabgsyg tu, kekonon letak double 'a' 
so that dok atas sekali dalam contact list ::

en.nahar bercuti seminggu ini.
makanya dia lepak rumah jer.
yang menyepraiskan lagi diriku boleh plak dia
tak hantar anak-anak ke taska.
kiranya dia jaga they'oll kat rumah.

nak dijadikan cerita pon, anak-anak tinggai 2 jer.
si najihah n fatihah.
sarah n aaliyah ada kat klang sana.
rumah kakros. kaktin enrolled diorg kelas agama.
pegi pagi, balik petang selama sebulan.
makanya ikut perancangan sebulan lah diorg kat klang.
gembira jer diorg pasal kat klang ada geng.

smlm, kaktin rasa cam best jer kalau dapat makan nasi panas2.
terus call en.nahar soh dia tolong masakkan nasi.
balik kang, kaktin masak lauk.
at first he refused. tup tup masuk msg kat whatsapp.
nasi dah masak yo!
terus kaktin kona pi kena bakeri nak beli bebahan buat kek marble.
makanya terhasil lah lauk2 makan nasi n kek marble.
suweeet kan suami kittteww?


8 comments:

Naja Naja said...

Harusla suami mu aja yang suweet.. kalau tetiba suami orang lain yg suweet, kontrobersi jadinya pulak. Wakahkahkahkah... erkk relevan ka ?

Lynda @ Speaker @ Rabbit said...

Memang orang lelaki ni kengkadang memang suweet sangat..tapi bila tiba time sour...hampeh...**itu merujuk kepada suamiku..bukan suamimu***ahakksss...

Mya said...

huntonglaaa ada somi sweet.
somi kau tak duduk depan tv layan psp 24/7 kan kak?

Rai Ahmad said...

Tiada suami...... *sobs*

Rai Ahmad said...

Takpa. Suami psp 24/7 ceraikan. Cari laki hobi golf.

TiNiE said...

naja
dah penat nak sensasi kontrobersi bagai. jom kita hidup dalam aman-damai sudah yer.

linda
oooo itu wajib! sour side of him pastilah ada. barulah balance.

mya
tak dok dpn tv layan psp, tapi dok depan pc tgk bmx heeee

rai
takdak suami, kita carila pepelan yer. janji hidup bahagia enuff :)

petitewoman85 said...

wauuu sis!!!! best nye sis!!! suami sis cool lah.
luv you sis.
*gelak tekup mulut tepi sinki*

TiNiE said...

atie
ahah! jumpa pon ko tepi sinki. dah dah bangun...keluar kau dari situ. gituuu

heart my community