Followers

November 16, 2013

ND = bukan Nora Danish, tapi Nahar Dahalan

bebaru ni kan musim anak-anak dapat result.
result upsr la, result akhir tahun lah.
pastu, kecoh la mak-pak dengan hari anugerah cemerlang plak.
tak terkecoli aku lah.
siap, beli kasut baru, tudung baru.
gigih jahit lencana/nama.
punyala nak nmpk anak kita tu best di mata sendiri.
peduli apa mata org lain bukan ka.

memula tu, sarah-aaliyah ada placing kat sekolah agama.
pastu plak, aaliyah dpt no.3 kat sekolah kebangsaan.
bangga dak?
gila oiii tak bangga.
tapi, kalau ikutkan pencapaian.
ibu depa ni, dulu. dulu la tetiap tahun naik stage amik hadiah.
masa darjah satu lagi la, peperiksaan penggal pertama semua 100%.
dak aih, bukan nak riak ka takbur ka.
nak cerita saja. lagipon sekolah rendah jerla pon.
naik sekolah menengah, hampa jangan tanya.
banyak main. wakawakawaka.

ni kaktin, nak boh video anak-anak amik hadiah.
sebagai ibu kan, tetiba tersentap.
bila pengacara announce nama anak binti ayah saja.
nama mak mana???

jawab member opis kaktin, nama kau sok depa announce
time upacara pengkebumian.
pffftttt......


video


video


video

yerlaaaaa...anak mohd. nahar jerla. uhuks. #sentap


4 comments:

Rai Ahmad said...

Ok gak. Ada gak nama lakimu. Ni aku? Terus binti org lain. Hahaha.

Aku sumur hidup x pernah naik pentas terima anugerah cemerlang. Naik pentas masa perhimpunan sbb kena denda lari asrama ada. Huhu. Pasai tu ciwi laaa anak naik pentas. Sbb anak pandai dr aku. :p

Naja Naja said...

Taniah Tinie, aku dari sekolah rendah sampai menengah rendah memang naik stage amik hadiah.. mai sekolah tingkatan 4-5 mcm Rai, naik stage sebab kena denda.. hahaha

farikh said...

aku ingat tadi cerita pasal anak ND lala, *hampa

TiNiE said...

rai
sama dengan jer rai, kaktin pon naik sekolah menengah gheja kena denda ja. kikiki

naja
tq! kita ni menakal kan zaman remaja. ahahaha

farikh
ND lala? sapa tu? hiks

heart my community