Followers

November 08, 2013

PUSPANITA HI-TEA : Dazzling Denim

:: menciwi inner magic baru ::

1 november lepas, kaktin terjebak dengan puspanita hi-tea.
bertempat di MPH, LK maka berkompol lah ahli2 puspanita kijang di sini.



sesampai di tempat kejadian, makanya bermula lah acara bergambar dulu.
as usual, kaktin - maya - linda menghuru-harakan crime scene sebelum org lain sampai dan meramai.


:: kaktin - maya - linda - kakdina ::

selepas posing, maka acara pon bermula sekitar jam 515pm.
bermula dengan bacaan doa, nyanyian lagu puspanita...puspanita...tenaga isteri dan wanita.
lepas tu ucapan sikit then persembahan.

pastu apa lagi mari kita makan!


kawan kaktin si linda menang best dress ko.
tak sesia la dia mms gambo ke kaktin tanya pendapat kena
tak dgn tema 'dazzling denim' tu.
ofkos! macam comel jer...macam comel jer. #lawakhambar.
kaktin pon menang lucky draw lagi yeayyyy.

makanan as usual melambak.
satey, dim sum, mee kuah, laksa johor.
yang penting durian roll kaktin sorang 7 ketul.
bahahahaha mana ko tak gemok ooiiii.
apa-apa pon enjoylaaaaa.



:: kaktin n lina ::


:: macam kelakar pic ni, org dok nyanyi lina n shida pos-pos kat ujung tu ::
kikikikilala

acara tamat tepat jam 710pm.
berdezasss balik PJ, pasal ada misi yg kaktin perlu setelkan dgn en.nahar malam tu jugak.
#propa.


2 comments:

heart my community