Followers

March 02, 2010

mommies day out : siapa yg makan CABAI, dialah terasa ORGAS*Anya...huahuahua

dah lama aku dok minta kuar without kids dari en.nahar. last week dia kasi, aku lak malas. sementelah kakshida ada kat umah, aku ajak dia berduet ngan aku kuar. bukan mintak lama pun dlm 2-3 jam. en.nahar lak cuti ari sabtu tu. pas anto MIL naik bas di jalan duta, aku ngan kakshida pun kuarla. destinasi kami ke midV.

kakshida adalah kakak sulung en.nahar dan achusiti. dia surirumah sepenuh masa. plak tu sgt terror memasak. u name it. masakan kampung, western semua dia terror.

sesampai di midV, kami parking keta kat parking premier the gardens. aku sker parking ni. tak sesak dan kau tkyah jalan jauh-jauh, panas-panas kat basement utk sampai dlm bilding mall. parking ni bebetul selevel dgn signature cinema dan red box.

mula tu aku usha gak movie apa yg terhampir waktu tayangannya. ahah! citer valentines day. tapi kakshida kurang setuju. katanya baik masa tu kita jalan-jalan dan makan dari tonggok lam wayang. lagian tiket untuk sorang menjangkau RM22.

aku pun pk betul gak. terus kami decide mau makan di chilis. nyum nyum.dah lama tak makan kat sini. kami umpama kastemer pertama pada hari tersebut. belek-belek menu main order jer. aku amik fajita trio dgn jus epal dan jus mango.

P2270075_640x480 P2270076_640x480

:: belek-belek menu ::

P2270077_640x480

:: fajita trio ::

P2270079_640x480 P2270080_640x480

:: the condiment ::

P2270081_640x480 :: my fajita ::

cecara mau makan fajita. memula, lapik pinggan anda dgn ‘kulit popiah’ seperti di atas. masukkan daging, ayam dan juga udang digaul bersama ‘condiment’ yg disertakan. ada mayo, buah apa tak tau yg kaler ijo diblend lumat, cheese yg diracik juga salad. sebagai seorg melayu, aku pasti akan letakkan sos cili jugak. typical malay. dah setel semua tu, kasi lipat zasss masuk mulut. uuurrrgghhhh orgasma!

setel di chilis kasi zasssss ice blended mocha beli satu percuma satu di san francisco lak. dah tu tapau big apple donut sorang 6 ketul pulang sudah.

donut

:: pic kedit to google ::

7 comments:

Queen said...

ahahah...tajuk bikin suspen...fajita trio tu nampak sangat sedap...rasanya boleh try buat kat rumah..ehehehhe....

and th donut also looks yummy..dah lama tak makna big apple...dulu masa couple2 kuar dgn perut kosong...harus ngap donut 8 biji sorang. Skang dah kahwin, nak kuar mesti makan kenyang2...dah tu tengok donut pun dah tak selera..ekekkeke

Dee said...

tajuk kemain lg..hehehe..

Lynda @ Speaker @ Rabbit said...

boleh habis ker makan tinie..aku kalau ke Chilis ker..tgi ker.. atau tony romas..jarang dapat habis makanan yang dihidangkan..sebab portion dia banyak...air pulak refil selagi mahu...

SYAbAR said...

bagus2222 tp itu donut jgn makan ha....

TiNiE said...

queen : amboiii ni mesti teror masak nih..bagus bagus...

dee : pk 2hari 2mlm nak letak tajuk apa..las las itu yg kuar..zasss

speaker : yer yer tu sbb amik satu portion jer linda..share..ok laaa mmg kenyang...

syabar : baeeeekkk...hihihihi

TiNiE said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Wahhh kak tin sedap je Fajita tu... nyum nyum

heart my community