Followers

March 23, 2010

lunch aku selera resaksa…

smlm lunch dgn beradiktiri di kafe. memandangkan aku dlm mode emosi tak brp stabil, makanya aku order jer apa rasa nak makan. lagipun, masa bayar kelak just touch your pass kat kaunter and go, zassss setel.

tauhu

memula kasi order appertizer. appertizer la sgt. mmg aritu sudah terbayang-bayang, kalau dtg kafe mau makan tauhu bakar. so 5-5 ketul selamat dlm perut aku. tanpa kasi/share ngan sesapa.

burger

ini plak, main course aku la kiranya untuk hari tu. set burger ayam. tapi daging ayam dia rasa sesuatu. rasa cam ada yg tak kena. so, daging ayam dan telur goreng terdampar jerla. hanya berusik bbrp cicipan. hah, tapi buah mangga yg kat sebelah yg kenit tu sgt sedap. lemak berkrim sehingga habis seketul kenit tu aku baham. masih dlm mode nak makan lagi. pk pk end up order jerla eskem.

eskem

eskem vanila dipartnerkan dgn eskem stoberi. sgt melethop meledak jiwa raga. tapi bila part nak membayar tu, agak misteri kerana, itu adiktirigugurl juga membeli eskem. cuma yg lain sikit, dia ada tapai jer pun secoet. tapi beza harga sangat melampau weih. eskem aku ni hanya RM1.50 manakala tapai eskem maya mencecah RM5 dlm kuantiti yg sama. ishk..ishk..ishk…tak patut tak patut.

jus

diakhiri dengan jus amra aka kedondong yg masih dlm carta terbaeeekkk wok. cukup sifat laaa ini jus. selalu dtg kafe pun, pasti order ini jus. dan, total lunch aku untuk semua-semua berjumlah……RM14.10. touch n go. burrrpppp…… 

8 comments:

Queen said...

kalau ada yang tak kene dgn makanan in the middle, mesti potong stim kan...

SYAbAR said...

semua tu kau boleh bedal asal air kedondong tu jgn manis udah... kan kerajaan tengah kempen kurangkan manis hahaha.. burger no no roti ha

Lynda @ Speaker @ Rabbit said...

kedondong memang sedapkan..tak kisahlah kafe atau Lanai..memang terbaik...

ciK LyndaWawa said...

saya suka aiskrim..klu blokeh nak order aiskrim bebanyak ajer..hehe

TiNiE said...

queen : pastilaa...mmg potong tul

syabar : baeeeekkk..noted

speaker : yezzaa terbaeek wok

cik lynda : benda lazat cam eskem, pasti semorang suka...heh

payiet said...

selera resaksa tak pe, jangan jadik wanita resakse sudeh

mya said...

aku memula nak gak cuit2 tauhu bakar ko tu kak. tapi nengok2 habis ko bedal. pasrah.

TiNiE said...

payiet : wanita resaksa?? tatoooo...larrikkk

mya : sapa soh tak ckp..sekian

heart my community