Followers

March 01, 2010

bulan MAC : selamat hari lahir MOTHER n MOTHER in law

peh, entry pakej nih. masuk mac jer, 1hb dan 2hb adalah tarikh-tarikh yg perlu diingati. 1hb mac harijadi mak aka cikgu salmah manakala 2hb mac plak harijadi ibumertuaku aka pn.jamillah. kalau tak salah, mereka dilahirkan pada tahun yg sama juga tahun 1949.

apa-apa pun, SELAMAT HARI LAHIR buat kedua-dua ibunda ku. semoga panjang umur, murah rezeki dan kami-kami sayang anda berdua.

Image1433SDC19896

:: mak dan mak ::

7 comments:

naja said...

selamat hari lahir untuk ke dua2nya..

mak hang menten anggun kan tinie, hik hik hik

Queen said...

waaah..dua-dua dekat je...senang, cari hadiah pun skeali harung..ekekeke

tetiba rindu dekat mak...

siti said...

ya betoi 1949 :)

ciK LyndaWawa igUana said...

selamat hari jadi makcik-makcik.semoga panjang umur hendakNya..

SPEAKER said...

he..he.. harijadi roomate hang yang sorang ni tak ingat ker..4 Mac...nak mencelah jugak..jangan mare yea...

TiNiE said...

naja : kehkehkeh..anak dia gimana pula???

queen : yezzaa..hadiah tu takderla kasi sempena besday, nasib nasib laa..hihihihi

siti : yeayyyy

ciklyndawawa : tq tq

speaker : ingatttt...pasti ingat, kalau dah tajuk blog pun ado tarikh ituuu...hihihihi

Noraini said...

sama lagi kita..
mak dan mak mertua lahir tahun 1949 juga

13 mac dan 13 mei.. hehe.. kebetulan abah dan abah mertua same age juge.. tahun 1947

heart my community