Followers

June 06, 2008

WAN NORHAFIZAH aka FIFIE

arini aku ada 7 habits review sessions kat theatrette..so, pepagi as usual zasss ke hq...pehtu bekpes kat kupang...then terusla meng'review' session kan diri ku kat theatrette...dah setel session aku roger FIFIE pasai jeng..jeng..jeng...dia janji nak kasi aku satu henbeg...tak kesahlaaa..janji freee...dan ciri2 tu mesti bigger dari henbeg aku skang...so, zasss la ke JKW...wow weee...sedondon la plak henbeg tu ngan outfit aku arini..suka..suka...tq beb...ni kira konsider adiah besday ke tak??? *cam..kalau boleh nak lain la adiah besday..muahahahahah coach..coach che hota heiiii*

FIFIE ni aku kenai sejak aku memula join B*M (about 7yrs ago, pergh dah lama jugak aku bertapa kat sini)....kira antara kawan yg kekal rapat walopon baru kenai kat sini...aku kenai dia pun melalui kawan once upon a time aku gaklaa....tapi tahla..aku leh masyuk jer ngan dia sampai arini....dia dah kawin...baru beranak sekali..tapi ada 2 heroes...(kembarlaaaa)...hehehe mey-mey n didik (imeer n iesta)....aku suka sakat dia pasai sense of direction dia mmg failed laaaa...tapi sib baik bebaru ni..dia berjaya gak sampai umah aku hasil cik Po yg dihadiahkan oleh somi terchenta...kalau tak, tak terjadi la entry hari soping ibu sedonia tu....

kesian beb..walaupun kita kerap jer kemana2..tapi gambo kita bersama tadek..yilek..

jadilaaa...gambo simpanan peribadi ni pun...

beb...santeeekkk aar beg nih..aku suka..aku suka...tq...

dah dpt henbeg..sekali dpt call dari yan soh p sogo...amikkan voucher for HRDC event...errmm..okla..dah mmg takder agenda pun..aku pun zass plak p sogo...takder la dan dan aku naik ke customer service kan..wajibla aku singgah kat babies/children dept. mmg hajat nak cari baju raya power puff gals sesiap..dah mmg sale pun....so dpt la sorang spsg...rujuk gegambo yer....yg bes nyer...balik jer kat opis..aku pun mengastam la bbrg yg aku beli tadi...cek2 resit..minah cashier tu punch suar anak2 aku selai jer...lagi 2 lai tak masuk lam bil...ermmmm cena tu ha...abaikan jerla ek...lagipun dah banyak aku melabow kat sogo tu...takat tak sampai RM40 aku tak rasa bersalah sgt laaaa...heheheheh...

hasil total arini...

kekonon nak wat sepersalinan raya for power puff gals...tgkla..kalau dpt bertahan..kalau tak redah jerrrr....

No comments:

heart my community