Followers

June 16, 2008

Rebat tunai ooo rebat tunai....

kesian somiku...patutnyer dia dah entitle untuk dpt rebat tunai RM625 tuh...so pepagi sabtu on da way dia nak p keje..dia singgah la pejabat pos...(dia kata dia p 2 pej pos)...tapi malangnyer, nama dia tadek...pelik kan..kalau takder cemana boleh kuaq mai roadtax yg kaler horen (oren) tuuuu???!!! urghhh.....kalau tak, akak dpt la merasa RM200 hasil dari duit tu...ermrmemermmerme

4 comments:

s&d said...

menci tau.. aku tak dapat tawun ni.. aku renew bulan march hari tu...kena tunggu tawun depan. seb baik kete boy belum lagi..

TiNiE said...

takperla na..aku ni walaupun entittle nama plak takder lam sistem...lagi meluat

azean said...

ish cemana leh xdak lam sistem ek ... ko cek direct kat jpj plak tini .. rogi oooo 625 tuuuu .. kurang2 leh kaver minyak sbulan dua

TiNiE said...

takper yan..tunggu nex week...soh laki aku p lagi pej pos...mesti nyer laaa..wajib la nak duit tu kan...

heart my community