Followers

June 15, 2008

hari Ahad nan indah..

power puff xcited nak jenjalan.... *dlm lif*


pergh..saat aku dok godek blog ni..sumer org masih tidow lagi..manataknyer sumer kepenatan...arini sumer org jenjln menikmati pizza hut kat 101 mall...somi aku la smlm nengok iklan pizza yg piza jejari tuuu...nak makan katanyer..so aku okla...esok (arini) Ahad kita g lunch kat piza...




pas makan segala terjah la plak boling centre....safeguards ada tournament boling..so p la lepak kejap situ...somi cam nak lama jer...sembang2 n boraks2 sama kkwn dia..aku mintak excuse nak jenjalan jusco jap..aku, adik aku si tgh n si kenit ...kakak tinggal sama somi kat boling...jenjalan punyer jenjalan..terjumpa satu butik PONEY...ada sale...jengok japs laaa...wow..ada jual mittens n booties dgn rega RM5 lengkap sarung tgn n kaki...pattern pon ok..aku up 3 paket..pehtu t-shirt for power puff gals sorang satu...

masa nak kuarkan keta dari paking punyer la seksa...masa tu time dah dekat kul 3pm dah...si kenit dah mula nak wat pangai...kakak n adik kat bakang ngan achik cam ok ok laaa..sib baik lepas gak kuar setelah q yg panjang dan silap2 jalan gaklaa....dok q sedap bakang org..sekali jalan mati daaa...puas laaa reverse osmosis plak....

masuk perkarangan umah masih dlm keta..si kakak tanya achik..
kakak : achik, tadi kita makan apa chik?
achik : (masih terpinga2 ker atau malas nak jawab ker..terus cam menyepikan diri)
kakak : kita makan piza kan...yeyyy...beton (beton = betul, si kakak ni pelat dia tah apa2)....
*sendiri tanya...sendiri jawab daaa...*

sampai jer umah si kenit aku mula meraung...aku apa lagi..mana nak salin bajula apa laa...dah setel kasi dia minum susu sebotoi..nak tidokan dia laa...adeh...arini wat hal plak si kenit aku tu...dekat stgh jam dok tepuk2 dia baru la mo lena...so, apa gi..ngan aku2 sekali sampai laaa la ni si kenit lum bangun...



No comments:

heart my community