Followers

June 25, 2008

mari mencuci WGE vs futsal stuff...

smlm selasa aku berjaya memboloskan diri awal sempena kusrus yg aku hadiri tu abis awal...so aku zasss jerla balik tak amik power puff gals sesiap...sesampai jer kat umah trus sms somi soh amikkan budak2 tu...boring2 on laptop layan ym japs ngan sesapa jer yg ada...

somi pun pulang membawa anakonda2 ku...dia trus masuk bilik mandi...dah abis tu dia kuar sengih2 kambing dia as usual...ajak g sunway nak bli outfit futsal katanyer...stetmen yg paling bes 'swipe kad aku'...hukhukhuk..okok demi somi terchenta apa saja untukkkmuuu....

aku pung bersiap laa...aku bawak si sulung jer...yg lagi 2 tinggai...dah on da way tu..si somi menyampaikan hajat nak basuh keta dulu..urrghh..ni yg aku tak goma ni...dia suka tau centu...dlm dok nak wat benda lain boleh plak dok pk nak wat menda lain..ishk...ok ok...dgn syarat...aku takmo turun dari keta...

dah setel acara pembasuhan keta..zasss la ke pyramid...memula singgah al-ikhsan, tadek...pehtu las las dpt la secara pakej kat studio R....terbang la RM224 hasil penyewipan kedit kad aku demi somi...apa apa ajer....

gambar2 yg diambil terus dari dlm keta semasa acara pencucian dijalankan....

No comments:

heart my community