Followers

March 16, 2011

Jari-jemari Kakiku Mengerekot (Tarik Mengkarung)

eheh. korang tau tarik mengkarung tu gumana?
kalau dalam bahser saintifiknya cramp la kot.
haiyooo smlm, tah cemana dedua belah jari kaki cramp.
sampai takleh gerak.
gerak jer dia bercantum.
pastu jenuhla dok urut.

seb baik ada minyak gamat langkawi.
boleh kasi dia panas sikit.
kaki belah kiri ok dulu.
belah kanan takes time sikit nak ok.
terus feel-feel ayam dlm opis, jalan tak pakai sipar/kasut.
kaktin syak, kasut yg kaktin pakai pi lunch tu.
kasut tu kasut lama, tapi masih elok.
dah lama tak pakai. gamak dah lama tak pakai,
kasut tu jadi keras dan bila pakai jer kaki jadi cramp.
gamaknya la kot.
lantak. yg pasti kasut tu dah ke tong sampah yer.
simpan pon, kalau pakai jadi lagi. tak ke haru.

2 comments:

SPEAKER said...

Oh sahabatku..itu baru mengkarung yang minor kan? Cuba bayangkan itulah situasi yang perlu diriku hadapi setiap pagi..cuma bukan kebas..kejang dan bengkak terus...tapi kalau selalu kena...kena check tau..

TiNiE said...

linda : insyaAllah. kalau pas pasni masih terjadi, aku gi consult doc. tq n take care to you too!

heart my community