Followers

May 30, 2012

Hadiah Hari Guru

ini cerita pasal hari guru lepas.
bermurah hati nak belikan diorg hadiah for cikgu2.
tapi bila tanya, si sarah nak satu jer.
aaliyah pon nak satu gak n najihah jer nak 2.

makanya kaktin terjah muzium dan galeri seni bnm jer.
dah tak toghah nak belikan apa.
teringat dengan pen seperti di bawah.



kalau korang perasan, pen-pen tu dihiasi dengan duit-duit rosak
di shred dan dijadikan pattern.
kaktin beli 2 btg pen duit RM50 n 2 btg pen duit RM10.
rasanya pen duit RM10 lagi cantik kot, pasal dia merah.

shopping kat MAG best.
boleh dpt wrapper sekali.
pastu shopping beg boleh dpt 1 per 1 purchase.
walaupon kaktin beli pen yg secepot gitu jer pon,
kaktin dpt 4 lai shopping beg hitam yg melertz itu.
harga sebatang pen berkenaan for staf = RM9.
kalau bukan staf RM10 ke RM15 tak salah.
nantilah kaktin cek balik.
hopefully cikgu diorg yg dpt hadiah pen ni, gumbira lah hendaknya.
amin.


3 comments:

Lady RaRa said...

lawa




nak!

TiNiE said...

LadyRaRa
boleh. nnt kaktin p beli bnyk2 bg kkwn tersayamsss

NISREEFA said...

nak juga boleh tak???

heart my community