Followers

July 13, 2011

Top Dad's Cleaning Service

chop chop.
ini bukan entry nak promote perkhidmatan cuci-cuci.
syana, akak tak tipon-tipon awak sampai sudah kan.
bukan apa, en.suami akak @ en.nahar bersungguh²
menolak permintaan akak yg satu ini.
permintaan untuk mengambil servis cuci-cuci
rumah 3jam untuk RM50.

semalam akak hi-lite lagi sekali.
akak kata ke dia, 3hrs for RM50 jer pon bang oooiii.
dia diam apa tak kata.
tetiba dia bangun dari ngadap pc.
masuk bilik air.
tuang sabun lam baldi, rejam-rejam mop.
pastu terus dia mop satu rumah, sental 2-2 bilik air.
setel kerja-kerja tu sumer dia sound akak.
"siap. bak mai RM50".

huhuhuhu. sampai mcm tu sekali.
akak pasrah. akak pasrah.

9 comments:

My Aisy said...

bayo bayo...haha...

syanasaid said...

hahahaaa
lawak kak
akak kasi ke 50 tu?

Naja said...

hahaha.. sadis gak la! pasrah...

Afif said...

Aku pun sejibik mcm tu

Diamilikku said...

hahahahahhaha...cayalah...sone amik servis ni untuk tolong lipat kain je sis...:)

rosdiana said...

wakakaka!
klakar kak.
walaupun agak menghiris jiwa tapi sekurang-kurangnya berkilat jugak lantai rumah..

june said...

hahahha.. ko bagi tak tini RM 50 tue... sadis sungguh

EraNaZeErA.. said...

kikikiii... lawakla laki akak..tp kira oklah... itu membuktikan.. org lelaki pun bleh ja buat kerja rumah... so..bagi tak upah 50 hengget itu... :D

NaharTinie said...

my aisy : yer yer

syana : dia mintak, tapi akak tak kasi lagi..so, smpai komen ni ditaip..tak kasi pon. hiks.

naja : sgt sgt pasrah. heh.

afif : yer ker???? ;p

sone : akak tingiiinn sgt, tp dah takder restu. nak wat caner. haih.

ros : dia bab-bab mop n sental bilik air boleh bagi A++ laa...syukur syukur

june : kan kan. sadiss...

eera : belum bagi lagi. dia dah lupa kot..hihihi

heart my community