Followers

July 24, 2011

Sedih Lah!

kenaper eh?
kenaper?
kenaper bloggers skang suka nak gaduh.
*gaduh dalam ertikata lain membagi-sesama-sendiri*
dah tu plak kkwn rapat aku lak tu.
penat. letih. serik kot. haisshhhh....

ya Allah tolong lah. tolonglah aku ya Allah.
bnyk benda nak luah kat sini.
tapi aku kena jaga hati bnyk pihak.
semuaaaa pon kkwn aku.
cuma satu jer harapan aku skang ni,
dunia blogging, bukanlah segala-galanya.
tak payahlah kita nak beria sgt wahai adik-adik,
kakak-kakak, abang-abang. uhuks :(

5 comments:

wos said...

adeh!
ok.
bye.

Mya said...

yg penting jgn bersikap plastik la kot kak.

kalau betul dunia blogging bkn segala-galanya, tak perlulah kot semua benda nk diceritakan, semua cerita nak dilinkkan. dalam blog cerita bagai nak rak cemolot, tapi sebenarnya kat luar??

dan kalau rasa diri sendiri baik sgt, tak perlu kot nak perli2 kekurangan orang lain dlm blog.
apatah lagi sampai nak gelarkan orang babi & anjing.

aku pun byk nak luah tapi aku pun nak jaga hati orang jugak. nak pecah dada menahan segala rasa sakit. kecewa. sedih. dan marah.

aku mungkin bkn kawan yg baik, tapi aku pernah dan tak akan penat berusaha untuk menjadi seorang kwn yg baik.

-akuyangtaksempurna-

EraNaZeErA.. said...

semua tentang hati kak...

yang pasti.. kita yang menentukan semua tindak tanduk kita.... sama ada kita mahu yg baik or kita mahu yg sebaliknya...

farikh said...

Ada hikmah barangkali, everything will be fine kak, insyaallah. Jangan luahkan apa apa disini, karna nanti bisa mengeruhkan keadaan.

Peace no war (^_^)V

pinkiss said...

takpelah, yang penting kita tak buat orang.. sabar je dik.

heart my community