Followers

July 23, 2011

Senario The Movie : Ops Pocot - Hampessss

balik dari dating dgn en.nahar, lepak-lepak jap.
cukup time, kuar plak p amik anak-anak.
kaktin nak pi tgk wayang, en.nahar takmo.
standardla dia.
sudahnya bawak jer 3 org, as usual fatihah en.nahar jaga. heh.

sampai pyramid terus dpt parking. fuh. syukur.
terus terjah kaunter tiket @tgv.
mulanya nak tgk mr poppers penguin,
tapi show lambat sgt.
senario nyer show just on time.
lucky me boleh guna voucher birthday from nuffnang.
walaupun filem ni baru jer lagi rilisnya.

citer tak boleh blah oooiiii.
aku gelak pasai aku dgr ada budak laki bakang aku dok gelak.
nnt kang apa jadah tgk citer kelakar tapi tak gelak.
dok tggu jer, bila laaaa nak abis.
budak-budak dah menggelinjat nk ke jamban.
haisshhh potong btul la.

pusing-pusing dlm pyramid.
apa pun tak dpt.
cuma dpt 3 bgks biskut marks n spencer jer.
ada offer. tu pon 3 bgks = RM30. heh.
dah sedap, zasss jerlah.
nak makan, tapi semua tpt memenuh.
pizza penuh, kfc penuh, mekdi penuh.
sudahnya balik makan kfc berhampiran rumah jer.
sekian.


:: sinyooommm ::


3 comments:

wos said...

Senario tu dah tak layak buat filem kak.
Eloknya buat drama swasta je.
tu pon belum tentu org nak tengok.

TiNiE said...

Tpi tapi tapi azli, mazlan n wahid masih punya sentuhan yg tersendirilah...legend jugakla depa tu...

wos said...

azli ok lagi. tp mazlan aku mmng tak boleh terima.
heceh, mcm dia boleh terima aku?

heart my community