Followers

March 06, 2012

Rezeki Hari Selasa

alhamdulillah.
rezeki melimpah-ruah plak pagi ini.



mula-mula masa tgh breakfast, ada org hulor RM50.
katanya wang perlindungan.
heyyy, apa ko ingat aku ahlong kawasankah?
makan wang-wang perlindungan segala. hiks.
takderlah, wit tu ada perjanjian bersama.
bakal membeli sesuatu yg tak mungkin kaktin beli dengan duit sendiri.
apakah ia? sehingga skang kaktin pon lom decide.
makanya lipat lek-lok selit celah purse dulu.
kendian kita pk kan.

pastu pastu pastu, tengah dok mengelamun sendiri kelaparan
adiktiriboboy buzz. katanya kek udah sampai.
baru teringat yg beliau ada orderkan kek RV ni ha.
dan sudah berjanji mau kasi sama pranita-pranita kaktin jua.
zasss kaktin ke opis beliau mengamiknya kerana mau makan segera.



:: 6 ketul ::



:: niakmat :) ::

L.E.G.A
yit oooo yit.
tq very very much yer.
semoga rezeki aku, kamu dan kita sentiasa melimpah-ruah hendaknya.
*bila nak revise gaji neh. #tetiba.

5 comments:

farikh said...

uih truih makan heheh

Mya said...

murah rezeki yiet.
amin (bukan jiran kaktin)

SyaNa said...

sedap nye kak..
kakak, yg pastry coklat aritu da xde ek?? asal coi pegi cafe je xde..coii sungguh la...

TiNiE said...

farikh
aah ater tgh melapar zasss jerla

maya
amin amin amin (juga bukan jiran kaktin hiks)

syana
nama dia chocolate bar. kalau ko rajin, pi kafe muzium pepetang ada syana. besarr punyer

dRag0nfLy said...

nampak macam sedap.. huhuh

salam jengah belog waking gitu....

heart my community