Followers

March 28, 2012

Aku Puas!

aku puas. puas. puas.
semalam menyaksikan pertemuan kedua suku akhir
piala fa kedah menentang t-team yang berkesudahan
kedah 2 - t-team 1.
tapi kalau seri 1-1 pon, kedah tetap menang
kerana kiraan gol diikut berdasarkan 'away-goal'.

gol-gol kedah dijaringkan oleh hamidan dalam masa kedua permainan.
pada babak pertama tu macam agak memboring.
walhal kedah mengasak kubu t-team cuma takder penyudah jer.
geram giler. masuk babak kedua permainan.
hamidan berjaya menyumbat gol.
pastu selang tak berapa minit, t-team plak score.
ishklaaa dah la banyak masa lagi. macam-macam boleh jadi.
tup tup hamidan score lagi sejibik.
barula boleh tarik napas lega.

kredit yg bertubi-tubi aku nak bagi dekat penjaga gol kedah
helmi eliza elias atau lebih dikenali dengan panggilan mie yeh.
aku nampak skang permainan dia makin fokus.
sentuhan berbisa dia dah mai balik.
so, tak sesia aku langut tengok live game semalam.
yes aku puas-puas-puas. hahahahahaha.

:: penjaga gol kedah helmi eliza elias ::

kelantan sila bersedia untuk semi-final ya!
jangan pandangku sebelah mata, hanya kerna ku dok
di tangga tercorot liga. hahahahahaha.

 :: antara wira-wira hijau kuning hehehehe ::

penyokong setia hijau kuning

kenari fans squad

4 comments:

MrJocko said...

Tahniah Kedah,,, nanti jumpa Kelantan,,,

TiNiE said...

mrjocko
alamak, aku lupa. masa nak draft entry ni aku nak provok kau jocko. hahaha takperlah dah publish pong. nnt aku create entry lain lah..hiks
tahniah kelantan jugak ;p

kueh bakar said...

nt lawan trg kat final
la la la

TiNiE said...

kueh bakar
insyaAllah kalau ada rezeki.
nk jumpa Kelantan lu. huhuhu

heart my community