Followers

March 23, 2012

Hadiah Follower ke-300


ni kisah status aku smlm.
aku print screen followers kat blog.
saja la bikin suka-suka sapa dpt jadi follower ke-300
bakalan mendapat sesuatu.

at that time tak terpk pon lagi apa nak kasi.
setelah syazreena berjaya menggondol anugerah tersebut.
aku pon usha-usha la apa yg ada atas meja pc aku tu.



dan ini lah hasilnya.
sepasang earphone berbentuk mickey mouse berwarna pepel yg comel.
earphone ni aku dpt sempena beli bb putih itu hari.
yg si tokey cina baik hati tu yg kasi.
juga aku up satu sample perfume CK beauty.
tq yer reena kerna participate.
kepada readers n followers lain juga pon tq.
kerana sudi klik-klik n baca blog tehapa ku ini.
adios.



hadiah ni tak sampai pon lagi kat pemenangnya.
sat satgi aku naik 8C pi anto.
hikhikhik.

2 comments:

emak. bukan penari tiang said...

arrrrrrrrrrrr rugi. kalau saya tau saya hold dulu! biaq orang len dulu. satu ja lagi. sobs.

TiNiE said...

ladyrara
alaaa blog kaktin tu adooo. nak tggu sorang klik follow berzaman. tq la jugak kat follower 299, nnt kaktin balik umah makmertua kat bukit pinang kita pi makan char kuey tow naaa depan dgn kedah dr.rozmey. hiks

heart my community