Followers

May 22, 2008

G-ha DEMAM!!

Pepagi tadi bawak jihah mai opis..nak bawak p kinik pusrawi, seksyen 14 tuuu....kesian, demam anak aku yg kenit tu...tapi melasak standard laa...aku boh baju yg mak aku jaitkan...sesuai jer ngan dia..cam diukur2...view the pics jerlaa...


suka la kejap dpt pen n kertas...pehtu mula melasak balik...

'bu, bukak..bukak..' padahai suh aku tutup pen tu..

posing kat kinik pusrawi, new look..after renovation

berlari ke sana sini..sampai doktor pun pelik, sakit..tapi aktif...

'hi, ibu!!!'

ishk...lari lagi...

tgh boring tunggu ubat...

'o..o.. kamu ketahuan!!..' lagu feveret dia la tu..

2 comments:

s&d said...

tinie, aku pun dah masuk blog ko nih.. hari2 tau tapi dululah, disbbkan ko malas update aku dah up masuk blog ko ke kengkadang, tapi sekarang ko dah rajin, aku pun rajinlah balik..

TiNiE said...

yerla tu na...terima kasih la sudi jengah blog aku yg tak besh nih..

heart my community