Followers

May 18, 2008

berkelah di Ulu Yam..


Sunday 18/5 celik je bijik mata aku dgn solehahnyer aku gitau kat nahar..'bang, tadi org mimpi mandi sungai, cam bes jer kalau dpt mandi sungai arini..esok coti lagikan..' laki aku pun dgn solehnyer menjawab..'haa, jom jom..' aku pun apa lagi..bukan senang nak ajak laki aku tu jenjalan...terus la cargas pack itu ini..anak2 pun kemain suka la nak jenjalan...

baby jihah suker nak g jenjalan...

ni pun sama kakaks excited..padahal lum mandi..

ayah yg pasrah....

on da way tu singgah atm japs amik wit sikit, pehtu beli jajan n bekpes..dan meneruskan perjalanan ke Ulu Yam..sampai je sepanjang jalan Ulu Yam tu..banyak giler motor2 berkuasa besar memintas kami..apa lagi anak2 aku 2 org tu teruja sungguh diorg...siap tego ' wooo, power tu motor tu bu'...aku cam seprais gaklaa..aku siap tanya kat aaliyah..'dik, adik tau ker power tu mender?'...dia tanpa rasa bersalah jawab kat aku...'laaa..ibu ni power tu power laaa...' ermm..yerla yerla..apa2 jerla...

ekceli nak snap gambo motor2 power yg lalu lalang tu..tapi takdok la plok....

kitaorg port dekat tpt nama the woods..sekepala kena caj RM2...dia kira adult jerla...waaa..skang sumer tempat komersil...blasah jerlaa..dari nak gi sunway lagoon lagi juta kena caj...ok la tu total RM6 adik aku bayarkan..memandangkan masa kami sampai tu baru lam kul 9.30am, so tpt pun byk kosong...berendam lam air lebih kurang 2jam sesambil makan bekpes n jajan..pehtu bersurai sudah....sampai umah lam kul 12.10...sesambil layan konsert AF smlm..sesambil dok suh anak2 tido..aku pun terdampar tak sedo diri....elok sumer org tido..aku plak jaga...baru tingat ari selasa ni aku ada second interview SE @RSSU...blum ready mender pun...rasa cam malas pun ada gak..tapi zassss jerla pasai dah apply kan...dpt tak dpt bakang citer..ni pun kekonon wak balik laptop nak ready for da interview laaa...sudahnyer bertenet jer keje aku...memontang freeeee...laaaayaaannn.....


nakal baby ni..usik nak makan pasir tuuuu...

kekonon achik wat istanalaaa....

ayah nak tangkap ikan sungai...

sudahnyer yg sulung kena dukung...

ok mari mendengar citer hantu..hihihihihi



No comments:

heart my community