Followers

October 10, 2011

Soup dan Popiah Sedap Melampau di Restoran Hussin, Setapak.

ini cerita lunch last week.
dah taktoghah nak makan apa,
ada cadangan mau makan soup.
tapi soup gimana, di mana dan bagaimana tak plak tau.

abgjoe sajes ke husin soup yg berlokasi berdepan masjid jamiul ehsan, setapak.
dari opis ke sini smooth jer.
sekejapan dah sampai.
nak plak org drivekan kan.
lagi ler rasa cepat jer.
cer drive sendiri, mau terkial-kial pon tak sampai2.

jalan masuk ke kedai ni agak menyukarkan.
sempit jer jalannyer, tapi sapa yg dah biasa tu rasa ok kot.
semua ahlimajlis sepakat amik popia sorang satu set.
satu set popiah bersamaan 2 ketul popiah size biasa yg dipotong.
ditambah dengan kuahnya + serbuk kacang = MARVELLOUS!
pastu soup plak ikut citarasa memasing.
ada amik soup ayam, kambing, campor dsb.



:: ahlimajlis ::




:: amacam? ::




:: nyummmm ::




:: rupaparas soup ::

makanan semorang arini ditaja oleh mr.kumar.
thankyou keladi leaf yer mr.kumar. hiks.

so pada sesiapa yg kepingin nak makan soup.
cer try test restoran ni.
pasti tak menyosal, tell 'yah :)


3 comments:

AdanyaKauUntukku said...

belah mana yek nieh tinie
cam best je popia tuuuuu..
dah lama tak makan popia basah

wos said...

jumaat ni nak ajak mr kumar jugak lah!

heceh..

TiNiE said...

Ila : bebetul tepi masji jamiul ehsan, jalan puah jaya, jalan pahang off jalan setapak. Nama kedai hussin soup. Sedap betul popiah dia...u shud try ;p

Ros : ajaklerrr kalau bran. Heh...

heart my community