Followers

October 04, 2011

Saya Keje Ofis Maaaa....

apa perasaan korang, bila korang berpakaian wanita korporat.
bawak plak bag besar isi segala macam,
nak masuk hypermart.
tetiba korang kena tahan dgn apek penjaga pintu.
minta beg korang nk simpan kat tempat beg.
apa perasaan korang?

inilah yg terjadi dekat kaktin tadi.
elok turun keta, pos pos nak masuk kedai.
kena tahan pasai beg yg kaktin bawa besar benar.

kaktin  : ini henbeg saya.
apek : henbeg ka? apa pasal bnyk besar? *tak puas ati*
kaktin : saya keje ofis maaa...ini beg isi mcm2. laptop pon ada.
apek : takpa punya, laptop tinggal sini kita boleh jaga.
kaktin : hey! taknaklah saya. *seraya nak berlalu pergi*
apek : oklah..oklah...

alahai pek, beg saya ni dah penuh dgn brg dah.
dah penuh sgt pon kot yer ko takut aku mencilok. hiks.

beli susu jer pong!

3 comments:

Zoe said...

aku rasa dia suspek ko bawak bom.ala..yang pengebom berani mati selalu buat kat tv tu..wakaka ~

TiNiE said...

alang2 nk bom, baik aku bom pavilion dari kodai dia yg adooo tu...berbaloi sikit, huh...*motip nak bom pavilion?*

Mya said...

motip sangat ko kan apek..

heart my community