Followers

October 08, 2011

Abis Seluaq Kena Jahit

seperti yg rerakan semua sudah maklum.
kaktin dengan tidak sengaja terrr turun berat badan.
yeap, mmg menggembirakan.
tapi dalam gembira tu ada dukanya jugak.
hampir semua seluaq kaktin kena jahit.
kalau tak ia akan meloghoih.
tau tak meloghoih tu gumana.
mmg akan menggelongsor turun.

kebanyakan baju kurung dah tak best nak pakai.
gedobos.
harapkan baju raya baru-baru ini,
dan pepelan beli baju baru.

tapi tapi tapi, idokla beria beli baju baru pon.
yg lelama masih disimpan rapi, ala badan ni
kkdg dia memain jer.
arini dia kempis, sok lusa kembong balik sapa tau :)


:: cam kelakar pon ada ::

just for my personal record :

april 2011 = 64kg
sept 2011 = 54.4kg

5 comments:

Mya said...

fuiyoooooooooo....

Cik Kamoo said...

hebat la kak!! bagi la petua kuruih tu...leh gak cuba2

che zaid said...

adeh..kuruih hang no........bila la i nak kuruih ni tinie oit..cer habaq lagu mana tapi tak mo la petua hat kena tahan makan kan..makan is my middle name...kehehehe

TiNiE said...

mya : woot woot

cik kamoo : masalahnyer takder petua yg jitu kot nak bagitau...nasib jerrr

kak chezaid : oklah, saya bagi petua beranak 4 plak bleh? eh, kakzaid dah brp org eh?

AdanyaKauUntukku said...

tinie..bg tips meh meh

heart my community