Followers

October 25, 2011

Menu Durian Sesado - Ya Saya Penggemar Durian Tegar :p

lunch hour friday lepas, berduet terjah the curve.
dalam palaotak memasing takder tempat makan lagi pon.
tapi nekad ke the curve.
sampai the curve baru jalan-jalan pusing-pusing.
sepakat di sweetchat cafe, ngenangkan menunya yg kaya dengan durian.




kaktin tak amik heavy meal.
spaghetti kat atas ni bukan kaktin punyo.
chop, jgn salah faham.
spaghetti ini takder unsur-unsur durian di dalamnya.
spaghetti ni lebih kepada rasa kuah masa lomak cili api.
with smoked beef. sedap!




ini kaktin punyo.
bubur pulut itam with durian.
sedap sampai nak termeninggal.
durian tu mmg terbaeklah!




ini pon kaktin punyo.
durian pancake. wallah!
terbaeek wok.



set spaghetti di datangkan dengan bubur cha-cha jua air.
air kaktin pada hari berkenaan hanyalah air suam saja.
barulah ngam ho!

diingatkan, sweetchat cafe berlokasi bersebelahan dengan the chicken rice shop.
tema mereka jua adalah sama. merah.
mungkin pemiliknya pon sama barangkali.
jadinya, sebelum melangkah masuk ke mana-mana
premis ini sila pastikan terlebih dahulu,
kerana pada hari berkenaan ada satu kapel ni
sudah tersalah masuk dah siap duduk dah pon.
bila depa usha balik, laaa salah kedai uolls.
hihihihi....sekian.

6 comments:

atty's said...

salam tinie..bila nak banjer kty nie.terliur sudah..

nurkaloi said...

wahhh kaloi ingat memang spgeti tu ade rase durian haha terkezut jugak kekeke

eah tp durian pancake tu memang sdap kowt kaloi penah beli kat mdvlley lame dulu

Mya said...

lenkali bwk aku gi lak..

TiNiE said...

atty's
salam kak. boleh boleh. insyaAllah one fine day kita dating-dating eh :)

nurkaloi
yeap. durian pancake midveli pon sodap. tapi yg ni lagi sodap...

mya
of course. will do.

pinkiss said...

aku x sanggup tgk bubur pulut dgn durian tu. (drooling mak uollsss..)

TiNiE said...

pinkiss
sedap giler nak mati tell u!
jom bebila kita pi, mau?

heart my community